WHY AM I STILL FASCINATED BY THE IDEA OF DECORATING MY BODY?




Hvorfor er det så tredyt at dekorere sin krop i øjeblikket, altså hvorfor er vi så fascinerede af tattoveringen? Man kan se at tattoveringer af de fleste bliver brugt som en asscesorie, mens en tattovering førhen var et symbol på noget personligt, en milepæl eller blev skabt som et minde, er det nu noget mange bruger skødeskøst som om det bare er en ny taske eller hårfarve.
 Jeg har derfor lææænge nu overvejet at tage del i trenden, og få lavet noget som i kan se jeg har eksperimenteret med på øverste billede, og syntes også tattoveringer er SÅ flotte, og hader når min mor vifter med en lang pegefinger og siger jeg vil fortryde det.. 
- Så hvorfor har jeg det stadig svært over at få gjort det?

6 kommentarer:

  1. Kan godt forstå din tvivl. Det virker jo så permanent, og så når mange omkring en fraråder det, kan man vel egentligt ikke lade være med at påvirkes en smule ... Men igen - man kan jo få den fjernet, hvis det endelig skulle være :-)

    SvarSlet
  2. Alt for fedt, go for it!
    Tag et kig forbi min nye blog (http://neonblack-julie.blogspot.dk/), og bliv eventuelt fast læser, hvis det er noget for dig!
    Knus

    SvarSlet
  3. Hvis du er i tvivl, syntes jeg ikke du skal gøre det. Det skal føles fuldstændig rigtigt, ellers kommer du til at fortryde det når trenden er ovre, og det gør virkelig ondt at få dem fjernet igen og det er pisse dyrt! :)

    Måske bliver det moderne at være "ren" nu når alle har tattoos, jeg har en enkel, men det kan kun ses hvis jeg smider tøjet.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare en flot ring!!
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Jeg ELSKER tatoveringer og kan nærmest ikke vente til jeg skal have min næste! Når det så er sagt mener jeg, at man skal være to hundrede procent sikker, før man lader sig tatovere. Ellers er der sgu nok en overvejende sandsynlighed for, at man fortryder ret hurtigt. Men jeg synes den ser super fin ud - min mor er heller ikke meget for tatoveringer, men vi kommer trods alt også fra to forskellige generationer :-)

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet