HOT OUTFIT AND HOT B-QUEEN


Hej søde læsere! Har virkelig ikke blogget længe, men nu prøver jeg igen. Syntes bare ikke man skal poste medmindre man har noget at sige, og har ikke haft noget på hjerte. 
Men hvad har jeg gået af lavet mens jeg har været væk? Jeg har været til 2 eksaminer nu, ud af 6, og begge er gået sindsygt godt! Men selvom jeg skal sidde og terpe, så har jeg alligevel fundet dette lækre billede fra Just Female, som en inspiration til et Distortion outfit, som jo begynder allerede på onsdag på Nørrebro! Det andet billede er af den famurøse Beyonce, siden QueenB jo spiller koncert i aften, og hele min facebook væg er overstrøet med billeder af baben. Jeg skal desværre ikke ind at se hende, for har en lækker kinesisk skriftlig lige om lidt - nogen af jer der skal?
Knus Karen

8 kommentarer:

  1. super lækker outfit!! jeg tror dog jeg går efter shorts, da det skulle blive vildt godt vejr :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Giver dig helt ret! Selvom lige nu ser det lidt gråt ud desværre ://

      Slet
  2. Lækre sager på første billede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja ikke? Så lækre sager. Selvom syntes også der er en ret lækker sag på andet billede

      Slet
  3. Super fedt outfit på første billede! :-)

    www.whenwonderscollide.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Super fin blog du har. kig forbi min hvis du får lyst :)

    //Line
    Linebiine.blogspot.com

    SvarSlet