#MY NERDY HIPSTER GLASSES


Jeg fandt ud af for lidt over et år siden at jeg havde brug for briller når jeg læser. Men siden jeg ikke gad ligne en total-duche-bag når jeg fik my nerd on, fandt jeg disse Cheap Monday Clairvoyant briller, som jeg selv syntes er vold fede. Dog er de om noget en smule ensformige og minder så utrolig meget om det som alle andre går med. For et stort dillemma i DK syntes jeg ofte er at folk selv mener de er åh så unikke når de ifører sig tøj og ting fra cheap monday, alis, weekday -o.s.v- fordi den stilart er blevet til 'det unikke og hippe', men hvor alle de typer går rundt i præcis det samme tøj. Ligesom det er blevet så moderne at gå i genbrug og på loppe, så tror folk at bare fordi deres new balance sko er købt for 300kr mindre og har slidte kanter, at så er de originale og opfindsomme. Men det er ikke fordi jeg vil dømme nogen, og skal fandme heller ikke selv snakke, syntes bare det er komisk på et eller andet plan. 
- hvad tænker i?


3 kommentarer:

  1. Du har så meget ret :-) fede briller :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Er også meget glad for dem, trod mine skrupler omkring deres grad af originalitet :)

      knus karen

      Slet
  2. Virkelig fede briller, og fin blog!

    Knus
    miekathrine.blogspot.com

    SvarSlet