I DON'T WANT TO DO MY HOMEWORK NO MORE

Jeg tror aldrig jeg fik vist jer mit nye skrivebord, men det ser altså sådan her ud. De transparente bakker er dem jeg købte i Rema1000 for nogle uger siden til igen penge, dåserne har jeg samlet ved spisning af flåede tomater, sølv-lampen er fra IKEA og papir holderen i sort og transparent plastik kan købes i de fleste kontor-forsynings butikker. Har for mange år siden farvet mit skrivebord sort, og syntes det ser fedt ud med den matchende papir-bakke.
Hvis i undrer jer over mini-sværdet, er det en brevåbner, og grunden til at billederne virker skæve, er fordi jeg har skrå vægge.

Mit liv pt. er at jeg er sååå træt af skole.... Har en skriftlig fraværsprocent der er alt for høj, men gider virkelig bare ikke at lave lektier. Har kun 12 skoledage tilbage, så tænker jeg sniger mig udenom :-)

Mange knus karen, håber i nyder den lækre sommersol der endelig besluttede sig for at titte frem



1 kommentar:

  1. Har det på samme måde med skolen lige pt! Har også lavet et indlæg om det!

    SvarSlet