Okay her kommer så lidt gamle billeder, for havde ikke lige andet liggende. Om lidt skal jeg i byen, for har kun ét modul i morgen, og tænkte at jeg lige så godt kunne være lidt bagstiv mens vi skal lave gær-forsøg. Ej sikke nu noget at sige, jeg eeeelsker jo ellers biologi (mmm, right). 

Ifører mig nok denne her som jeg lige har købt i COS, med et par sorte, helt flossede jeans, samt denne her flotte sag, fra Urban Outfitters plus en masse guldringe (like dem for oven). For selvom vi skal på bodega, kan man jo godt se lækker ud. De flossede jeans burde også tage det ned på jorden. - hvad syntes i, mangler jeg en lækker detalje?
knus karen

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Elsker også alle tre par! Dem ude til højre (plateau) er dog ofte for ikoniske at gå rundt i, særligt fordi de er extremt høje! Men havde dem på til en 90'er fest, der gik de rent ind ! :-)

      Slet