SIDSTE MÅNEDS




Her er mine November favorittes:

Fra venstre mod højre, fra toppen.
Billede 1: den hvide pels - klar vinter hitter
Billede 2: Den fede swag skrift. Alle kører hip(ster)-hop style, men når man bare kører det simpelt på en hvid tee som her, så syntes jeg det er über nice.
Billede 3: Billedet er fra bloggen Love Aesthetics af Ivana Carpio, som jeg elsker. Billeder har bare været enormt insiperende. Det guld på det hvide. Helt sikkert.
Billede 4: Det samme har det her billede, som kommer fra bloggen Røge af Amalie, for vi er jo alle allerede bekendte med den sølv chunky-halskæde. Men lyset og de unikke fund, ramte mig alligevel.
billede 5: som forestiller Robert P. som smøger sig på en lækker måde, skyldes udkommelsen af Twilight 4(del2). Og det kan godt vær ei syntes jeg er en taber for at ville se den, men jeg kan godt lide twilight, og det vil jeg ikke lægge skjul på !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar