INFINITE SWAG


som jeg også skrev i indlægget tidligere i aften, så sidder jeg og hører music og tænker på drenge. Jeg er også syg, hvorfor jeg ikke kan komme med til Harry Potter fest i morgen aften, det sucks. Drengene jeg tænker på, er i særdeleshed én bestemt, som jeg mødte i fredags til en fest. Han er et år yngre en mig, og det er lidt underligt, men som i kan se på billedet then I'm all about infinite swag, så det skal nok gå. 

Jeg er egentlig ikke så meget til hele det der 'space-theme' som der er mange der har kørende i forhold til deres hår, som pigen her udtrykker. Syntes 'dipping' og i det hele taget alle former for 'crazy-dying' er så grimt, også selvom jeg godt kan se pointen i det. Det er da fint at sætte noget kontrast til sit udseende, i hvertfald hvis man er blackster, ligesom med de farverige ure der har været så populære, eller bandanaer m.m. Men det her syntes jeg bare skal stoppe. (Nu. :) ) 
Kunstnerisk kan det være flot, som her, eller hvis du hedder Stefani Germanotta, men ellers så bare drop det. I er ikke med i Kick Ass...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar