SONGS ARE JUST WORDS AND RYTHMS BASED ON HUMAN EMOTIONS. THATS WHY I DON'T DATE NO MORE. I CAN JUST LSITEN TO MUSIC, THEN I KNOW ALL I NEED TO KNOW ABOUT LOVE.





Her er to super dejlige sange, som inspirerer mig helt vildt! Hører dem non-stop imens jeg indretter mit værelse - som der forresten nok snart skal komme billeder op af - men det er også sange som har fulgt mig længe. Særligt Trentemøller er jeg meget stor fan af. Nu har jeg valgt en af hans mere kendte sange, for at i også skal kunne være med, og forstå mig når jeg siger at han virkelig er i stand til at kombinere rytme og feel. Men jeg vil virkelig anbefale at i får fat i hans album - mest det nyeste into the great wide yonder, og fordyber jer i hans musik. Det er virkelig en trance af lækre sammensmeltninger. 
Asteroid er bare nice, og man bliver glad. så vær glad!
!!! håber i nyder jeres ferie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar