YOU AND I REMIND EACH OTHER. TO WELCOME BACK COLOUR.



Selvom jeg elsker sort og hvid, og simpliciteten imellem de to farver, er det vigtigt også at bringe lidt farver ind i sin garderobe en gang imellem. da jeg har en tendens til at komme til at gå meget i sort, Og fordi jeg ikke er meget for det. Men en enkel farve til et ellers sort look, kan være enormt flot. Jeg er pgså ige begyndt at gå med et par rosa bukser fra Weekday jeg købte for seks måneder siden. Jeg skulle bare lige vænne mig til dem, før jeg kunne tage dem på!(haha) men nu er de rigtig fine til en hvid t-shirt.
Min fødselsdag forløb forresten rigtig godt, og jeg er nu ejer af bla. en masse penge samt den lækreste olie i verden, der endnu er lavet til håret! Moroccan Oil, hvis nogen har lyst til lokker af smør.

1 pic-from heartifb.com
2 pic-somewhere random

1 kommentar:

  1. tillykke med gaverne, kender godt det med at man nogle gange har brug for farve :)
    knus
    http://www.fashionchok.blogspot.com

    SvarSlet